Wanneer je op locatie bent bij een storing is het belangrijk alle nodige informatie te verzamelen om te voorkomen dat je op een later moment nog eens terug moet. Doorloop daarom de stappen om de gegevens te verzamelen. Ook is het aan te raden altijd de troubleshooting door te nemen en uit te proberen.
De informatie benodigd voor een RMA
- Serienummer van de omvormer
- Video van de LED status van de omvormer
- DC metingen (foto's)
- AC metingen (foto's)
- Logfiles van de omvormer (zo download je deze)
- Alarmlog of code
- Omschrijving van het probleem
- Foto's van de situatie
- Foto's van datakabel (Wanneer bijvoorbeeld de batterij niet werkt)
Wanneer we iets missen is het mogelijk dat Huawei zal vragen om deze alsnog aan te leveren. Dit zou dus betekenen dat je op een later moment alsnog terug naar locatie moet.
Klik hier voor het indienen van een RMA formulier.
Ben je niet op locatie maar heb je een probleem lees dan eerst het dit artikel:
RMA procedure: tijdens productie - niet op locatie
In het volgende artikel vind je hoe een garantieprocedure in zijn werk gaat: