Het kan voorkomen dat een omvormer van Huawei een foutmelding aangeeft, niet naar behoren functioneert, of niet is op te starten. Om zo snel mogelijk je installatie weer optimaal te kunnen inzetten, is hiervoor een speciale garantieprocedure opgezet.
Opstart
- De servicevraag is gesteld en er is een verzoek om informatie aan te leveren.
Recent gedownloade ‘data logs’ verkrijgen en aanleveren
- Data logfiles downloaden is uitgevoerd op locatie, of via het managementsysteem
Foto’s maken van de volgende onderdelen (er kunnen NOOIT teveel foto’s ingestuurd worden)
- Overzichtsfoto van de omvormer
- Foto van het serienummer
- Foto van DC-connectoren
- Foto van de AC-aansluiting
- Foto gemeten spanning op AC en DC met een multimeter
- Data logs + uitgebreide klachtomschrijving gestuurd naar: service.benelux@wattkraft.nl
Ingevuld Huawei Failure formulier
- Huawei Failure PDF ingevuld
- Huawei Failure PDF verstuurd naar: service.benelux@wattkraft.nl
Vervolg
- Bevestiging van ontvangst
- Logistiek wordt geregeld
- Verzend en retour procedure wordt uitgevoerd
- Vervolg contact vanuit Wattkraft Benelux omtrent afronding
- De meest relevante handleidingen hiervoor tref je aan via de SERVICE pagina > DOWNLOAD
Klik hier voor het indienen van een RMA formulier.