Wanneer een storing zich na langere tijd voor doet dan is het advies om eerst informatie te verzamelen waar we bij kunnen. Dit kan ervoor zorgen dat er niet onnodig naar locatie wordt gereden. Het is echter wel belangrijk om eerst te kijken wat het probleem is.
Wanneer bijvoorbeeld de communicatie is weggevallen is het aan te raden eens met de klant te bellen om te vragen wat de internetstatus en LED status van de omvormer is.
De informatie benodigd voor een RMA
- Serienummer van de omvormer
- Foto of beschrijving van de LED status van de omvormer
- Logfiles van de omvormer (zo download je deze)
- Alarmlog of code
- Omschrijving van het problemen
Wanneer deze informatie niet volledig wordt aangeleverd kunnen we geen case aanmaken bij Huawei. Het is mogelijk dat Huawei tijdens onderzoek toch nog informatie nodig heeft waarvoor je op locatie moet gaan.
Klik hier voor het indienen van een RMA formulier.
Ben je op locatie lees dan het volgende artikel om te zorgen dat je alle informatie hebt:
In het volgende artikel vind je hoe een garantieprocedure in zijn werk gaat: