Wanneer een product door Wattkraft is verkocht en er een productdefect lijkt te zijn, kun je via dit formulier of door een mail te sturen naar service.benelux@wattkraft.com een ticket aanmaken bij Wattkraft. Wattkraft stuurt vervolgens suggesties voor probleemoplossing of neemt contact op met Huawei. Na de benodigde stappen en indien probleemoplossing geen effect heeft wordt door Wattkraft uitgezocht of er mogelijk productgarantie van toepassing is en of er een garantie aanvraag bij Huawei ingediend wordt.
In dat geval dient Wattkraft een RMA verzoek in bij Huawei. Pas als Huawei de RMA accepteert wordt het product definitief onder garantie vervangen.
Belangrijk voor een garantie aanvraag is dat we volledige informatie hebben om aan Huawei voor te leggen. Lees daarom de onderstaande documenten goed door om te zorgen dat je volledige informatie verzamelt.
- RMA Procedure - Algemene toelichting
- RMA Procedure - Ticket aanmaken tijdens installatie of bij locatiebezoek (on site analyse)
- RMA Procedure - Ticket aanmaken zonder locatiebezoek (remote analyse)
Een installatie delen
Voor een goede analyse zal door onze service vaak woorden gevraagd de installatie met ons te delen, zie hier hoe je dit kunt doen: Functie: Plant Sharing
Productgarantie
Natuurlijk is het belangrijk dat de garantie nog niet verlopen is op de omvormer. Dit kun je checken via de volgende link: Product Garantievoorwaarden & Garantiecheck